Social Media

Dlaczego firmy nie potrafią zarabiać na Facebooku?

Na rynku istnieje mnóstwo firm, które próbują swoich sił w prowadzeniu fanpage na Facebooku. Chcą tym sobie zwiększyć grono klientów i poprawić wyniki sprzedaży swoich produktów bądź usług. Fakt, posiadają swoich fanów albo grono odbiorców. Otrzymują komentarze i lajki pod swoimi zdęciami. Jednakże nic więcej z tego nie wynika. Po prostu w skrócie mówiąc – nie przekłada się to na efekty w biznesie. Dlatego też warto wiedzieć, jakich błędów popełnianych przez firmy należy się wystrzegać.

Najczęstszym błędem przy prowadzeniu firmowego fanpage jest niepoprawność językowa. Skutkiem błędów językowych może być obniżenie wartości swojej firmy, a także odepchnięcie odbiorców. Poświęcajmy troszkę więcej czasu przed publikacją posta na jego sprawdzenie. Co najlepsze, że takie błędy jesteśmy sami w stanie wychwycić. W tym celu pomoże nam nasza przeglądarka.

Typowym błędem jest treść publikacji. Wiele firm publikuje na swoich fanpage’ach treści, które nie są związane z ich działalnością i to w masowych ilościach! Oczywiście, takie treści są chętnie lajkowane i komentowane, ale no i co z tego? Na tym się to tylko kończy. Często publikujemy treści, które nie przekonują użytkowników do naszej marki, przez co nie wzrasta nam liczba klientów i sprzedaży. To jest ogromny błąd, gdyż tracimy szansę na potencjalny zysk. Lajki nie przełożą się na opłaty ZUS’u.

Ostatnim najczęściej popełnianym błędem jest brak planowania swoich postów. Firmy wrzucają posty z przypadku, które nie są z niczym powiązane. Aby odnosić sukcesy w prowadzeniu fanpage na Facebooku potrzeba dobrej koncepcji i strategii, żeby odbiorcy zainteresowali się naszą ofertą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *